Μενούclose

Θέλετε να κάνετε κράτηση τηλεφωνικά;

Τηλεφώνησε μας τώρα!

Εισιτήριο πτήσης - Συχνές ερωτήσεις

Πληκτρολογήστε την ερώτησή σας στο πεδίο αναζήτησης ή ρίξτε μια ματιά στα θέματα των κατηγοριών.

search

Έλαβα και εισήλθε στον 3D κώδικα μου, αλλά η διαδικασία δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί. Τι θέλεις να κάνω?

Τα μηνύματα σφάλματος μπορούν να έχουν διαφορετικές αιτίες: Ως κάτοχος κάρτας, βεβαιωθείτε ότι έχετε εισέλθει στον κωδικό ασφαλείας και όχι στον αριθμό αναφοράς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει σωστά αυτόν τον κωδικό ασφαλείας 3 ή 4 ψηφίων στο πίσω μέρος της κάρτας σας στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Δοκιμάστε ξανά την ίδια διαδικασία με ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης. Εάν έχετε ακόμα προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας: +43 1 909 45 00. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να πληρώσετε ένα τέλος υπηρεσίας 15 ευρώ ανά άτομο και εισιτήριο για την αγορά εισιτηρίων μέσω τηλεφώνου.